beni bu kadın zayıflattı

30 Mayıs 2011 Pazartesi




Merhaba arkadaşlar.
bu hafta yazı giremedim rahatsızlandım malum grip salgını var. Havalar malum bir sıcak bir soğuk dengemiz bozuldu. Diyete devam ediyorum. Bu sabah tartıldım ve bir hafta koruma döneminden sonra yeniden eksi haneleri görmeye başladım. Artık diyet ve sağlıklı öğünlere alıştım. Ama bunun yanında hareket şart. Eğer hareketsiz bir yaşam içinde diyet yapmaya kalkışırsanız sonunuz hüsran olur. Günde 30 dakika ile 45 dakikanızı spora ayırmanız çok önemli. Eğer benim gibi ev hanımı iseniz, ve dışarıda yürüş yapmak size zor geliyorsa birde sizi engelleyecek birde küçük çocuğunuz varsa spor yapmak zor olabilir. Ama ben bunada bir çare buldum. Beni kısa sürede zayıflatan bir spor bu hepinizin zaman ayırabileceği, çok güzel bir spor. Artık yürüyüş için dışarı çıkmanıza da gerek yok. Evinizde, hemde hiç bir spor aletine gerek kalmadan, spor salonlarına para harcamadan evinizde her boş vaktinizde, bu sporu yapabilirsniz. bunun için size lazım olan tek şey internet. Eğer firefox kullanıyor ve video indirme eklentiniz varsa bu videoları indirebilirsiniz. http://www.youtube.com/watch?v=zGKpTIFlCQM&playnext=1&
list=PL1AA01FFFE6375807 işte size link bu linki tıklayıp hemen yürüşlerinize başkayabilirsiniz. bu izlediğiniz 12 dakikalık yürüyüş sizi 1 km yol gezdirecek. bunu gibi bir çok video var. 10 dakşdan fazla olan videloları izleyin ve hemen yürümeye başlayın. her bir video 1 millik yürüşlerdir. ve bunun devamını getirip her gün 4 yada 5 km yürüyebilirsiniz. hemde evinizde. günde yakacağımız kalori ise 200-300 kalori civarındadır. E ne duruyorsunuz hadi Leslie Sansone ile Walk Walk yapmaya başlayınnn

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder